דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון עסקי - ללמוד מהצלחות 

מאת    [ 14/11/2010 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 2638 פעמים ]

אימון עסקי מיועד למי שיש לו קשר משמעותי לעסק שלו, לאלו שמנהלים עסק שקרוב לליבם אבל מרגישים שמשהו תקוע. אם אתם רוצים לקדם את העסק אבל אינכם בטוחים מהי הדרך הנכונה, אם אתם חוששים ליפול בבורות שיופיעו בדרך או מחפשים ללמוד על עולמות שיווקיים חדשים- אתם צריכים ליווי עסקי כלשהו.

עסקים רבים נופלים בגלל שהמנהלים שלהם אינם לומדים מטעויותיהם, כי הם לא משכילים למצוא מנועי צמיחה חדשים או בגלל שהם יותר מדי מעורבים בניהול היום יומי מכדי לראות את המציאות כפי שהיא. אימון עסקי יעיל משפר את האפקטיביות הניהולית בעזרת כלים נרכשים, מחדד את התוכנית העסקית בעזרת ראייה רחבה יותר, ומחזיר לכם את התשוקה.

אימון עסקי יעיל - כי אתה צריך ללמוד מהצלחות

ברור שהתהליך של אימון עסקי איננו עובד במתכונת אחידה, אלא מותאם לצרכים ולמטרות המשתנות של כל עסק ושל כל בעל עסק. הרעיון הוא ללמוד מהטעויות ומההצלחות שלכם ושל האחרים. ומכיוון שאתם מעוניינים להיטען באנרגיות חיוביות שיניעו את העסק מחדש, אל לכם להתמקד רק בכישלונות ובסיבות שהובילו אליהם. אלו לא יקדמו אתכם במאומה.

לכן, כשבוחרים אימון או ליווי עסקי, כדאי לשכור את שירותיו של אדם שבבעלותו עסק מצליח, על מנת שלא תלמדו רק מה לא לעשות, אלא מה עובד ומה הוכח כיעיל. חשיבה חיובית היא כלי מרכזי בשינוי מומנטום עסקי, בעוד שחשיבה שלילית ורצופה ביקורות רק תרפה את ידיכם מלבצע את השינויים הדרושים שלכם על מנת לחזור לתלם. אסור לזלזל בנקודה חשובה זו.

אל תשכח למקד את האימון העסקי

תהליך המיקוד נועד לתרגם את יכולות האישיות שלכם כמנהלים ליתרונות תחרותיים. מדובר בתהליך שמזכיר פיתוח מנהלים, והוכח כמסייע ליצור בהירות והתמקדות עסקית ומקצועית - דבר חשוב מאין כמוהו לכל מנהל.

תוצאה נוספת תהיה התחושה שהמחויבות שלכם למימוש הפוטנציאל של העסק ושלכם עצמכם רק מתחזקת והולכת. מיותר לציין עד כמה חשובה המחויבות הזו להצלחה האישית שלכם ולהצלחת העסק.

חשוב - איזה מן מנהל אתה?

כדי להתחיל לבצע אימון מנהלים כמו שצריך, חשוב להבין איזה סוג מנהל אתה. האם אתם נוהגים אדישים, האם גלשתם לשגרה, האם אתם עולים ויורדים עם הגאות והשפל או שאתם מרגישים חסרי מזל ושהעולם העסקי מתנכל לכם? הדרך לטפס מעלה מתחילה היום. השקיעה האיטית שלכם בתוך העסק איננה תהליך בלתי נמנע ובלתי הפיך, והיכולת לשנות נמצאת בידיים שלכם.

חפש אימון עסקי שיוביל לאיזון אישי

ישנם מצבים בהם אימון עסקי מחלק את תשומת הלב בעשייה ובעולם האישי, כי רק כך ניתן לטפל בגרעין שיוצר את הקושי אצלכם כבעל עסק. אולי מדובר בניהול זמן לקוי, ייתכן שהבעיה היא קושי להפעיל סמכות מלאה על עובדים, וישנם מצבים בהם התמחור מונע מחששות, וישנה בעיה בסגירת תהליכי מכירה בצורה יעילה. אחרי שתבינו את הבעיה תהיו קרובים יותר לפתרון.

לעיתים, עצם המסע אליו מוליך אתכם אימון עסקי נכון, מחולל שינויים בעמדות בסיסיות. לדוגמה, המעבר מזהות השכיר לחשיבה במושגים עסקיים כמנהל עסק איננה פשוטה. אולם עצם ההחלטה להשקיע בשינוי דפוסי חשיבה בעייתיים מהווה חצי מהפתרון.

אימון עסקי שכזה יתיר וינטרל לחלוטין את מנגנוני החבלה העצמית שמלווים את מי שלא מצליח להוציא את עצמו ואת העסק שלו מהבוץ. כי לפעמים לבד קשה לחלץ את העגלה. עדיף לקרוא למישהו שידחוף אותה מבחוץ.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב